søndag 5. januar 2014

DAGBOK

Hei, jeg tenkte og ha en dagbok, som jeg skriver litt om hvordan vi har det og hvordan det går.
Det er bare og kommentere hvis det er noe du lurer på eller har noe du vil si.

 

9.1.2014


I går fikk jeg Zitron, han ble valgt mellom 5 søsken det var 2 vanelig grå, 1 vanelig blå, 1 som Zitron bare hadde litt mindere farger en han og hadde grå istedenfor blå.
Mere kommer.

 





5.1.2014  :)


I går fikk Helle en ny mineralstein, frukt skål og en mineralstein.
Hun har bare prøvd frukt skåla si. Men hun bare hiver ut grønnsakene og bruker den som leke, så den nesten faller ned.:-)
Og vi har gode nyheter, vi skal få en ny undulat 9.januar !!! :kake:
jeg skal skrive fakta om han da på FAKTA OM UNDULATNE MINE.
Men selvfølgelig så vet jeg jo ikke alt om han da men jeg skal fylle ut mesteparten av skjemaet, og jeg skal legge ut bilde av ham.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar